Friday, November 20, 2009

Tidak! Aku bukan pembunuh...

Di kala tengah malam dgn ribut di luar, aku masih berjaga dengan tiba-tiba muncul satu makhluk berkulit gelap dengan bau tengit. Semakin lama semakin dekat dan dia terus menyerang ku. Perlukah aku berdiam diri atau melarikan diri ?? Ya Allah selamatkan hamba mu ini. Tiba-tiba aku diberi kekuatan untuk melawan makhluk itu. Tapi dia begitu tangkas sewaktu aku menyerang balas. Dia begitu mudah meloloskan diri. Setelah bertarung hampir 15 minit, akhirnya aku berjaya menewaskan makhluk itu. Aku tidak sampai hati untuk menghentamnya lagi, lalu aku biarkan sahaja ia lemah dalam kelemasan. Tidak! aku bukan pembunuh. Aku hanya mempertahankan diri.

Hei..mano lak datang makhluk ni, tetibo yo muncul...bosar godang lak tuh. Selamo ni tak ponah jumpo pun. Polik bona, negara maju ado makhluk ni.Hei memacam bona musim panas ni, dah lah mmg paneh sampai sakit kapla...lalat banyak, lipas pun kuar jugak. Banyak na belaan dan peliharaan kami, termasuklah ulat dlm tong sampah haritu. Oh No!!! dah 1.53am....kena tido, esok nk bgn awal 5am....

No comments:

Post a Comment