Sunday, September 9, 2018

Craving for crispy snacks and chocolate

On friday...
Even though I was not feeling well
I still have big appetite 😅

I went to Speedmart to buy toiletries
But I was craving for crispy crunchy snacks
So I opted for brown rice chips
I wanted chocolate too...
Unfortunately I only got RM3 left after paying for the toiletries and chips
Not enough to buy cadbury 😭😭😭...

So bertabahlah...
Masa tu rasa insaf sangat
Walaupun terkilan tak dapat coklat
I tau I boleh beli esoknya...
Duit pun ada lagi dalam bank walaupun tak banyak
At least kat rumah ada beras
Ada biskut dan maggi
Ada leftover food
Bayangkan orang susah
yg hanya ada RM3 semata-mata untuk beli makanan untuk sehari
Atau tiada lansung....
So walau apapun ...
I patut bersyukur dengan apa yg ada....

Semasa I dok writing this post
Baru teringat
Awatlah tak guna debit card ek?
😅😅😅😅


No comments:

Post a Comment