Sunday, January 27, 2019

A productive weekend ....

On saturday
I planned to do my office work
But ended up doing my creative work
Copy, cut, check online, edit, draw, color
Alhamdulillah all three were completed by 9pm

Eh! Need to act fast
Have to do something
Raised certain issue...
While explaining higlight who should be the priority
So that the unshameful colleague realise her mistake
I should check next week whether she gonna change it or not...

Here was my lunch....


Laksa berdiri 😂😂😂😂

For dinner I just cooked telur kicap and reheat ikan lunak...


Burp!!!!!
Alhamdulillah....

Sempat jugaklah tonton telefilem Nabila@Kupu2....Sinar
Not bad...

On Sunday morning
5.30am my eyes were wide open 😅
Tunggu je la subuh...
After Subuh
Bukan nak buat keroje
Tapi pi tidoq 😂😂😂

Dah brekky
Buat checking work

At noon
Baru terhegeh handwashing piles of shawls 😅
Jenuh menyental n memulas
Padan muka
Dah settle cepat2 jemur kain

Nearly 2pm
Barulah nk masak
Tiba2 ayam goreng kunyit bertukar jadi tomyam 😂😂😂


Sedapnya mkn bersama crispy omelete...

Sambil2 tu tengok Nona  TV3
Wah! Ada Terapi Seni bergerak untuk menyelami perasan pesakit...
Melukis, mewarna dan menconteng merupakan ruang untuk ekspresi perasan yg tersirat
Eh! Cik Puan NurBahiyah pula


Tinggi, Ramping, Cantik, Anggun dan Manis orangnya...
Tapi dimanakah Cik Puan Juita Aisyah???
Lama dia menghilang...

Then sambung my checking work
Alhamdulillah done by 5.30pm

Jomlah keluar
Pi cari syampu dan madu
Tapi tak jadi pulak
Pi speedmart je
Dan terbeli


Sampai rumah
Kenalah bersihkan porch
Ternampak pulak mother in law tounge plant yg tumbang...
Perlu cantas, ikat dan replant
Dah alang-alang tu cuci je la porch tu
Hah! Azan maghrib dan dilaungkan masih terkial2 menyental...

Here was my dinner


And my snack 😍😍


At night
Long list of things to do...
Drying clothes
Washing dirty dishes
Another checking work
But...
I ended up watching Nana dan Jam Atok
And updating this blog 😅😅😅









No comments:

Post a Comment