Assumption or judgemental
Entahlah....
Bila kita kata ....
"Kenalah tolong, nanti kita yg kena"
Kita dituduh TAKUT customer....
Hmm....sorrylah nak takut...
1. Dah memang tanggungjawab untuk guide and help.
2. Inilah usaha kita ...lantak le cara diplomasi or paksa2 😅
3. Jika mereka dapat buat terbaik mesti kita juga yg puas hati dan gembira
4. Tak kuasa nak bersoal jawab dengan boss yg apa pun kononnya tetap kita yg salah 😅 ....but not takut!!!!
Bila kita kata ada yg perlu check "MANUAL"
Di katanya macam di sekolah pula...
Hello!!! Kita ni walaupun dah biasa dengan sesuatu tak semestinya kita tahu semua
Jika silap macam mana?
Sebab tu sometimes kalau a bit complicated dan unsure with the final result kena check juga.
Setakat nak pasang meja kecik ikea pun I baca manual, ni kan pulak benda2 yg complicated.
No comments:
Post a Comment