SABTU petang I dapat tahu my ex customer masih tak tahu keputusan rayuan. Dia keliru perlu datang untuk penilaian khas atau tidak. Actually lebih kepada risau tetapi tak mampu untuk beli tiket di saat akhir. Kerana kasihan, maka, di lewat petang saya menghubungi our department second boss via whatsapp.
Tunggu 7pm tak balas sehinggalah 10pm. Yelah mungkin mesej saya dah lewat sangat. Tetapi hari Ahad pun begitu. Ok faham tu cuti hujung minggu kan, takkan nak fikir kerja....
Tapi apa ke halnya sehingga Isnin pun tak reply...sampainya hati. I RASA MALU DAN TERHINA BILA BOSS BUAT TAK TAHU BEGITU. I bukan minta tolong, I bukan suruh jadi kabel, I hanya majukan pertanyaan ex customer je. Perlu hadir or not tu je....Dia tak mahulah menunggu keputusan rayuan, mengabaikan peluang khas...akhirnya dua2 terlepas.
Petang isnin Ex-customer pun tanya I lagi. I terus terang cakap my message belum dibalas. I cadangkan tanya my colleague. Guess what??? my second boss replied my colleague's message....OWH PILIH ORANG RUPANYA...Yelah NOW I AM NOBODY...Dulu when I am somebody, I cuti di kampung or rehat di rumah pun dia kejar pasal kerja...
Update 13 feb 2018
Tadi around 11am nampak second boss nk masuk parking. Ku harap agar kami bertembung untuk ku luahkan apa yg terpendam. Dia sanggup tak keluar kereta 😂😂😂😂...Whateverlah...just like me, bukannya kita sentiasa di atas pun 😉😉😉....
No comments:
Post a Comment