Wednesday, June 13, 2018

Akhirnya...

Lately tiba2 dua orang I kawan I jadi senyap.
Seorang senyap since 26 Mei 2018.
Kenapakah?
Marah atau kecil hati dengan ku?
Aku hanya sarankan utk dia ikut sahaja cadangan penyelianya...
Usaha dulu...
Jika memang tak dapat data, maka ada bukti dia dah usaha. Cuma data tu sulit. Bukan menyerah kalah dari awal...
Sepatutnya belajarlah dari pengalaman terdahulu....

Kadang2 aku geram...
Orang cari aku bila perlukan teman berbicara
Tapi bila kita bertindak sebagai kawan
Tiba2 tak puas hati pula
Oklah kalau dah tak mau layan aku
Lantaklah ko...

Tapi adakala aku risau
Apa jadi padanya?
Perlukah aku minta maaf
Walhal aku tak tahu salah apa?

Yang sorang lagi diam membisu since 7 jun...
Faham keadaan dia...
Memang perlu rehat.
Tapi sedikit kecik hati bila terlihat dia online
Tapi tak reply my message
Risau juga coz seminggu dah
What happened to her...

Memang lately bila solat
Ada juga aku doa untuk mereka

Alhamdulillah pg tadi seorang tu menghubungi aku...
Katanya risau pasal kerja
Selain tak nampak jalan pasal study...

Sorang lagi petang tadi menghubungi aku...
Alhamdulillah mendengar khabar gembira
Cuma dia mmg perlu rehat yg lama

Alhamdulillah...
Rasa bersyukur sangat Allah makbulkan doaku...
Doaku yg rindukan dan risaukan akan sahabatku...





No comments:

Post a Comment