Monday, December 13, 2010

Siapa nak souvenir dari MAS ?

Ha...sape nak key chain MAS yang cinonit ni ?

Dan juga mug ini ?
dan juga souvenir dari OZ


Berminat??? Ingin join contest di blog ini ????

Apa??? Contest lagi???

Lawak betul lah, aku memang busy sampai lupa lansung pasal contest bulan lepas. Lagipun, counter blog ni cam statik je hahaha...nampak sangat takde sape yang masuk blog ni. Aku pun, dah jarang blog walking. Memandangkan, aku masih ada hadiah yg tak seberapa ini, maka aku masih nak meneruskan contest tapi bukan lagi menggunakan blog counter. Caranya mudah sahaja, siapa yang berminat hanya perlu ceritakan peranan nombor dalam hidup anda...hehehe ilham datang coz counterku yang tak bergerak itew :))....


Syaratnya mudah sahaja :

1. Sila buat entri di blog anda mengenai "Peranan nombor dalam hidup anda" dengan tidak lebih dari 200 patah perkataan.

2. Sila link entri tersebut dengan Contest dari blog ini.

3. Sila maklumkan kepada saya mengenai entri tersebut pada ruangan komen di bawah sebelum 11.59pm, 31/12/2010.


4. Entri yang paling menarik, kreatif dan mencuit hati tuan punya blog ini akan dipilih sebagai pemenang.

5. Pemenang akan mendapat 6 items iaitu MAS key ring, mug, shopping bag, small bag, pensil case and fridge magnet....hehehe ni sajalah barang yang aku mampu beli, tetapi tertakluk kepada stok yang masih ada.

6. Hadiah mungkin akan dipos pada awal Januari 2011.

5 comments:

  1. salam...
    menariklah hadiah2 yg ditawarkan..
    nak join la macam ni..hehe

    ReplyDelete
  2. macam best ajer..nanti try buat kalau sempat

    ReplyDelete
  3. Siap gak akhirnya...http://www.kakinakl.com/2010/12/peranan-nombor-dalam-hidup-anda.html

    ReplyDelete
  4. salam..kak, saya dah buat entri tentang peranan nombor dalam hidup saya ni..sudi2 lah jenguk ye...
    http://faraealfarafisya.blogspot.com/2010/12/10-minit.html

    ReplyDelete
  5. jam kamu ni ikut jam mana..nanti tenguk kat N3 akak yer akak publish pukul 23.57 malam..pukul 11.57 lah tu kan..sempat lagi 2 minit..

    ReplyDelete