Friday, October 17, 2014

Desktop folder hilang

Adoyai... I am not a computer geek.
Sedang kalut menyiapkan kerja, alih2 my desktop folder hilang.
I called the technician, unfortunately he was not in the office.
I surfed the internet, unfortunately I don't understand any of info provided.
Moreover, definitely I don't have the guts to hit any key....nak troubleshoot manalah tau tetiba pi hilangkan all files pulak. Lagi parah....
Lepas tu baru perasan, I should use the right keyword to search in the internet.
Opps....not Desktop icon la hahahha...

Hmm...then barulah terfikir, daripada dok search internet mencari perkara yang tak pasti keywordnya and kalau jumpa pun tak berani nak buat apa2, search je la dalam laptop tu.....
Then, click sana sini, jumpalah....
Alhamdulillah............:))))

No comments:

Post a Comment