Dulu pun memang sibuk. Bila dah pegang post lagilah sibuk.
Tak terkejar rasanya. Mana nak jalankan tugas baru, mana nak handle customer sendiri. Pulak tu ada staf lain yg belum kembali bertugas,maka I perlu kendalikan customer dia. Bukan seorang staf, tapi dua. Bukan dua kump customer, tapi empat. Walaupun tak larat, saya gagahkan diri juga kerana kasihankan customers.
Yang sedihnya, 2 minggu lepas salah seorang staf terlepas cakap yang dia sebenarnya dah selesai semua. Habis tu....
Kenapa tak maklumkan dari awal?
Kenapa tak terus kembali apabila tahu kami sangat memerlukan?
Tak kasihankah pada customer?
Tiadakah rasa bersalah pada saya yang bersusah payah uruskan customer dia?
Yang geramnya, ada colleagues yang tahu hal itu.tapi they didnt even tell me. Kalau ikutkan I rancang untuk dia handle that customer coz senarai tugasnya x banyak. Tapi kasihan pulak selain tak nak menyusahkan dia. Alih2 dia pun buat senyap untuk kawan dia....
Yang kecewanya semalam semasa meeting, ada colleague informed that the staff's customer complained that they are clueless with the material that they have gotten from me. Why they never ask me directly???? It was really embarrasing and tarnished my name...It was annoying when the colleague gave the link for the source that we use to the customer without even consult it with me grrr....
Ok...ok...tu kisah semalam...
Today kita senyummm...
No comments:
Post a Comment