Tuesday, November 2, 2010

Contest Datang Lagi..mau join ka

Bersempena dengan tahun 2010 yang hampir tiba di penghujungnya, maka diumumkan bahawa tuan punya blog ingin mengadakan contest sekali lagi....


Syaratnya mudah sahaja :

1. Anda pengunjung blog ini yang ke 6886.

2. Pemenang akan mendapat 4 items iaitu shopping bag, small bag, pensil case and fridge magnet....hehehe ni sajalah barang yang aku mampu beli. Sila pilih hadiah dari SINI, tetapi tertakluk kepada stok yang masih ada. Anda juga boleh menukar pilihan hadiah, tetapi tertakluk juga kepada budget yang telah ditetapkan ...hahaha aku memang kedekut tau !!!! Tapikan...manalah tau kot2 aku terbaik hati to give away mystery gift hehehe....

3. Tidak pernah memenangi hadiah dalam contest dari blog ini.

4. Sila print screen nombor tersebut dan publish gambarnya di blog anda.

5. Gambar tersebut mestilah menampakkan header blog ini dan telah anda mark dengan Id/address blog anda.

6. Sila maklumkan kepada saya mengenai gambar tersebut pada ruangan komen di bawah beserta pilihan hadiah dan alamat anda
sebelum 11.59pm, 30/11/2010.
(Rasanya, tak sempat nak capai the number by this date...selamatlah hadiah tu hahaha)

7. Sekiranya terdapat lebih dari seorang yang mendapat nombor yang sama, tuan punya blog akan membuat cabutan nombor/undi.

8. Hadiah mungkin akan dipos pada 27/12/2010 atau lebih awal lagi.

4 comments:

  1. Salam fey,gu'e rindu bangat sama lo...gu'e tahu lo mahu pulang kesini..(baca dalam dialek indonesia)
    jangan lupa ya..miscall gu'e....rindu bangat nih..

    ReplyDelete
  2. Hi FairyLily, I have not played or entered a contest years. This one looks like fun.
    Wishing you luck. The presents are beautiful, Lee.

    ReplyDelete
  3. tak sempat baca abis lagi pasal contest nih....mcm best je. next week akak baca betul2 ye....fairy sihat tak? mcm lama je akak tak masuk sini....

    ReplyDelete
  4. daela,
    aku jugak kangen bangat sama kamu...
    insya allah aku contact kamu ;))

    Uncle lee,
    the presents only the cheap one that I can afford hahahha...

    Kaklia,
    akak saya sihat aje..biasalah sakit kapla n bz...

    ReplyDelete