Monday, November 11, 2013

AF MASUK 2013 kan.....

Rasanya ramai nak boikot Akademi Fantasia 2013, gara-gara penyingkiran Azhael.
Pasti ramai terkejut dan bengang dengan keputusan itu.
Lagi tidak puas hati apabila si Nabila masuk final.
Tambah menyakitkan hati bila melihat dia senyum lebar nampak gigi di kala peserta lain seperti terpinga-pinga dengan keputusan yang amat mengejutkan itu.
Rata-rata dalam facebook dok mengutuk dia, siap kata suara chipmunk lagi.
So, mana datangnya pengundi dia yang ramai tu?????

Kedengaran soseh sok sek, that unexpected result hanyalah manipulasi penganjur. Tetapi penganjur menafikan, sebaliknya menyalahkan peminat yang tidak mengundi Azhael.

Dan seperti dijangka, dari AF BUZZ 9.20pm sebentar tadi ada Afundi masuk sebaik sahaja tamat AF buzz ini dan keputusan akan diumumkan dalam MELETOPS malam esok.

Macam dirancang ek...AFMASUK means ramai yang perlu mengundi sms kan, means makin banyak lah pendapatan penganjur kan...Tak cukup-cukup lagi ke kadar bayaran yang baru naik tu????

4 comments:

  1. As salam tuan blog...AF kali ni langsung tak tengok dan tak kenal pesertanya.tp bila baca n3 tuan blog memang nampak sangat strategi diatur utk naikkan rating...bila ada kontroversi barulah pendapatan masyukkkk as t e r u k sungguh

    ReplyDelete
  2. apa masalah nak kutuk nabila ?

    ReplyDelete
  3. NABILA TAK ADA BAKAT DAN MEMANG TAK LAYAK BERBANDING PESERTA2 LAIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ada bakat ke ? kalau suara kau sedap asal tak masuk AF ? kalau tak cukup umur tak yah cakap banyak . tak yah nak cakap orang sgt . cermin diri

      Delete