Thursday, April 2, 2015

Huru hara

Semalam my gate buat hal. Kontraktor dah dtg jenguk and letak grease.

Pagi ini masalah yang sama berlaku. I made a complaint to the contractor. When I came back this evening, it seems ok. Unfortunately bila I tutup masalah berulang huhuhu.

Pagi tadi juga I terpaksa minta jasa baik pihak yang berkenaan to extend the due date of my task for the second time. Malangnya, one of the system became very slow. Guess what was the respond that I got once I lodged a report the relevant party. Katanya 

org lain tak komplen pun. 

 So, adakah dia nak cakap dia tak percaya saya? Adakah saya mereka2 cerita? Kalau hanya sorang sahaja yang komplen maka ianya tidak valid. Katanya lagi sistem dia ok je. Adakah dia buat benda yg sama dengan I? Dengan arrogantnya dia menjawab dia punya ok je wpun perlukan way higher processing power. It was really annoying when I was in panic mode and yet people who should help me chosed to be cynical instead Sudahlah tiada manners ber I you dengan saya. Sat ni I checked his position huh...half je from me. Bukanlah rasa diri ni tinggi dan hebat, tapi nyampah dgn orang yang tak sedar diri n tak hormat org.

Sesudahnya he can't even help me and suruh I pi the nearest branch. Ingat hebat sangat...

Camnolah nak pi, kalau kerja lain pun banyak. At last I godek2 berjaya jugak. Alhamdulillah.

Then terkejar2 buat printscreen old material for audit.

Next membaiki bahan penilaian utk customer yg wujud tapi mcm halimunan dan hantar ke unit office. Perlu juga isi form specification and buatkan special file....adoiii.

Sebelum balik, sempat lagi I update bahan2 dlm sistem yg perlu consideration.

Tu tak termasuk dengan melayan customer yang perlu bantuan maklumat dan mencari customer yg terus sunyi sepi wpun dah penat menghubungi.

Oklah, ni sambung menyemak something in case there is any changes or correction.

Memang hidup I lately kais pagi makan pagi and kais petang, makan petang.




No comments:

Post a Comment