Tuesday, July 13, 2010

Nasi kerabu Oz...aku rasa cam nak pi bommm seseorang

Wokay...wokay...aku bukan pembongak la. Sabo kak Jah wei....
Memanglah ni bukan nasi kerabu.

Nikan leftover calamari from saturday...so den pi goreng balik for dinner last nite, tu pasal ada rentung la hehehe. Dah tokak nak makan bebenda gorengkan...sambil krup krap, sambil tengok masterchef OZ. Oh! NO!!!!....not Jono huhuhu. And here is my nasi kerabu...

Buat ke??? No way...nak pi buat benda renyah ni. Dah namanya belikan, so sebekas itew kena makan dua kali la for lunch and dinner...bukan kedekut, nak jimatkan. aud5 boleh beli sekor ayam tuh...takpun sekor ikan kan...takpun boleh beli 2 bungkus potato chips smith/thins. Hehe cam besar sangatlah ayam goreng dalam gambar tukan ....

Harini, pi opis ada visitor dari NZ. So, tanya gak nicely is it ok if I wanna pray in the office. Luckily she didn't mind. I still can't proceed with my writing today coz my mind tak berapa betul after getting the review for my first paper. Lagipun kena cari essential reference as suggested. Hopefully I can make the changes for that paper by the end of this month and get it published. Please pray for me....

Actually harini cam malas nak berblog...tetiba den mendapat tahu sesuatu. Siapakah yg telah merampok and mengkidnap hardisk and RAM my PC yg telah ku hadiahkan pada seseorang ??? Memanglah I got it for free...bukan jenama canggih pun. Kot iya pun nak pinjam/ambil bagitau la...

Sudah acapkali ko buat aku begini. Kenapa? sampai hati...
Tolonglah, jangan buat aku menangis lagi, aku tak sanggup untuk menangis lagi...tapi air mataku tak tertahan lagi. Tolonglah jangan berpura-pura lagi....aku kecewa, aku putus asa, aku sedih dengan sikapmu. Hentikanlah!!!!! Bilakah kamu ingin berubah?
Adakah aku yang perlu berubah menjadi...pengebommmmmmu...kebabooooooooommmmmm!!!!!!!
Atau adakah aku harus bertukar menjadi patung tak bernyawa..tiada perasaan............

2 comments:

  1. wow...nasik kerabu mahal bonar kek sano yo jah...pitam mak jah...hahahhahahaha....jah...bilo maso ekau nk kembali kepangkal jalan jah hai...?jgn lupo roger den yo..

    ReplyDelete
  2. hahha..jadilah kan nak merasa. insya allah den roger

    ReplyDelete