Thursday, September 30, 2010

Baju kurongku jadi penutup baby stroller???

Tidak .....tidak....aku tak sanggup !!!!!!!!
Ingat tak tayangan kain cotton on Monday. So, entri kali ini kira episod 2 lah ya....Aku memang suka corak bunga kecil2 dan warna2 lembut kain cotton seperti ini

dan mungkin juga sebahagian dari ini.

Konon mahukan kelainan, tetiba aku terberkenan dengan yang terkeluar dari track ni...

Nampak ke yang mana? Hish korang ni...hah yang ini lah...

Actually I like the color combination. Tak taula nak buat apa pun ....nak buat baju kurong ke, kain je ke, skirt ke, blouse ke atau alas meja hahaha. Tapi still musykil adakah kain ni sesuai dibuat baju ke...rasanya dengan corak camtu lebih sesuai buat cadar atau langsir hehehe. Bila sentuh macam lembut je. But just considered that day was only hari cuci mata je. On my way out from Spotlight, there was a family pushing their baby stroller. Guess what....the cover of their baby stroller look just like the cotton cloth that I interested...Maka anganku musnah....tinggal harapan je la huhuhu.....

Macam sedih ada, bengang pun ada bila emel penarikan diri saya dari menjadi AJK telah disalahtafsir oleh seseorang itu on Monday. Seseorang itu juga menyebut-nyebut kerja sukarela dan bantuan yang pernah dilakukannya. Malah seseorang itu berharap semua lebih berhati2 dalam mengeluarkan sebarang ulasan. Tapi emel tu kat aku sorang je, maksudnya akulah yang kena hati2 bagi ulasan ya. Hmm...bila pulak aku bagi ulasan ya ? Aku hanya bagi alasan tarik diri huhuhu...Dan satu lagi, macamlah aku ni hidup di sini dengan hasil ehsan dia huhuhu. Eh! jangan salah tafsir....nanti apa bezanya aku dan dia kan huhuhu....

Sudah tu...sudah...siang tadi dah sedih, takkan nak sedih lagi malam ni....jangan sedih-sedih tau...Jom kita senyum....senyum....senyum...Tak perlu kata apa-apa...

No comments:

Post a Comment