Wednesday, October 13, 2010

Antara Chanel and my $2 bag...

Confirmlah tak mampu nak beli beg Channel n LV kan....tapi kalau ada orang nak bagi free, aku ambil je hahahaha...Boleh gadai tak ???? Lagipun kalau aku mampu beli yang ori sekali pun mesti orang kata fake jugak kan...tak kisahlah kalau mekap tebal 5 inci and bergaya macam manapun. Aku sedar diri aku takde 'character' n pesona nak pakai beg gitu huhuhu....

Setakat ni, jangankan Orotton, Ninewest pun aku tak mampu beli huhuhu. Colorado sling bag yang antara $39-$59 tu pun aku pegang2 aje.....Aku hanya mampu beli beg berwajah OZ di Paddy's market dan beg $2 di Movie World

and Sea World.....



Tulah pocket and kepuasan masing2 kan. Anyway, I'm kinda regret coz I only bought one for each design except the polar bear design. My friend yang balik beraya di Malaysia dok cerita beg Movie world yang jadi rebutan sanak saudaranya. So, to my sanak sedara sepupu sepapat...tak dapek den nolong yo...coklat fredo si katak itu dan koala bear caramel la habuan korang yo....

Tadikan terkejut tengok email my spv suruh contact one of the prof here about sponsorship to Adelaide. So, after sending email to that prof, I sent email to my spv telling her about my ideas for the new project and also about the correction for the third paper. So, she gave me two option either meet her today afternoon or tomorrow morning. Definitely, I prefer tomorrow hehhehe...at least I have enough time to prepare for the discussion tomorrow.

Pelik la...aku dah melantak 4 keping pegedil cicah sos cili Life for lunch. Baru 3pm dah lapar semula. Psst..harap tak sakit perut lah walaupun I keep that frozen pegedil since early this year hahaha...Teringin nak makan ayam KAY EF SEE la.....

Ok..ok..back to work..............

3 comments:

  1. Salam Fairy,
    akak pun tak mampu nak pakai LV tu, kita sama2 tengok je la, huhuhu

    ReplyDelete
  2. betul apa yg u ckp tu, kita pakai yg ori pun nanti org ingat tiruan gak so lagi baik tak payah pakai. lain lah kalau kita ni turun naik bmw ke, brabus ke...kalao pakai tiruan pun org ingat ori kan...kehkehkeh....

    ReplyDelete
  3. kak aidah,
    hehehe kita serupa...tapi saya rasa kak Aidah mampu , antara perlu atau tak kan ..:)

    kaklia,
    i like the statement...
    Mengikut hemat saya, kaklia ada 'pesona' pakai beg tu hehehe...Kalau pakai fake pun mesti orang ingat ori hahaha..takyah naik beemer.saya je yg nan ado ;)

    ReplyDelete