Wednesday, October 20, 2010

Bila dihubungi polis....

Ha! Jangan pulak salah faham ya. Polis tu bukan nak bagi surat saman mahupun minta aku hadir ke balai. The police contacted me via FB yesterday. Bukan...bukan, dia bukan minat kat aku. Do you want to know what the message is ?

salam, kamu ni anak abang R @ ayong, org kg dot dot... ke?

This is my reply

Salam,
Ha ah..sapo laie, anak ayong n R la.
Ni Induk A kan...anak Wan Molah kan, jiran dopan umah hehehe.

Alamak!!! habislah aku....Tulah, dah lama nak bersara Fb, tak bersara jugak.
Sesudahnya dapat dikesan si polis ini merangkap induk aku yang dah bertahun tak jumpa ni.
Bukannya induk kucing tau...Rasanya memang certain orang Ns panggil their auntie as induk instead of makcik. Actually she is not really my auntie. She is my mum's cousin or the daughter of my grandma's half sister. Aku memang tak suka jumpa sanak sedara dalam fb ni. Rasa terkongkong la. Tak bolehlah aku nak berjimba. Bila aku check senarai friend my induk ni, ada gak my other aunties which are my mum's half sister and her cousin. Dahlah makcikku, ex-guru ku juo. Begitu jugak hubbynye....Begitu jugak, hubby kepada my mum cousin....Apa da...keluarga guru la katakan. Dahlah keluarga kami ramai yang 'half' hehehe...Kalau korang fenin, aku pun fenin jugak hehehe....

Psst...ingat tak haritu aku cakap teringin nak makan kay ef see fried chicken. Well, here 3 pieces of it....Bila punya tah...rabu lepas kot. Tapi sodih...lupa letak serbuk cili...Apa2 pun sodap gak hehehe....

No comments:

Post a Comment