Monday, July 2, 2012

Mengarut

Sambil lipat baju aku tengok drama Bicara Hati. Sangat Pelik. KOnonnya je wanita baik, tapi mengapakah wanita yang telah bersuami itu sanggup bersekedudukan dengan lelaki lain. Sudah tau lelaki itu bermasalah kenapa masih sanggup tinggal bersama lelaki itu dan menurut sahaja apa yang disuruh. Paling tidak logik bila ke pekan, tidak tahu tempat itu di mana, tak bolehkah tanya orang di situ. Lagi mengarut, Zalia mengadu pada anisa yang dia dibawa lari oleh Razif, walhal dia yg datang menyerah diri kepada Razif.. Pulak tu kat episod 24, ketika Sharan bercerita dengan Zahlia berkenaan Linda yang mula rapat dengan abangnya setelah dia bercerai dengan Linda. Hmm bila pulak depa kahwin, bukan Shahran lari tinggalkan majlis pernikahannya ke????? Wahai pembikin dan penyiar drama, silalah BERFIKIR!!!!! Aku pun satu kan banyak komplen, but still nak tonton jugak ek...

Hari Sabtu aku dok key in my spending. Hari Ahad bila aku kira-kira...alamak mana hilangnya my AUD225.09...banyak tuh. Aku memang penyimpan resit2. Mesti ada resit yang hilang atau aku lupa minta huhuhu....stress tau. Eh! hari2 cerita pasal duit ek...........

No comments:

Post a Comment