Monday, March 9, 2015

Cermin dan limau dan macam2 lagi.

Ada apa dengan cermin dan limau????


Tengahari tadi pi ambil cermin yang ditempah ikut ukuran yg I beri...custom made kononnya. Unfortunately tak siap lagi..cermin ada tapi without frame. I guess it was purposely done like that since salah kira. The price should be RM120 instead of RM75. Eleh...I beli cermin lebih kurang saiz tu di Nilai 3 RM40 je. Tapi frame dark brown in color. Bersungguhlah si penerima tempahan pujuk I untuk bayar lebih. Maaflah, I would only pay what is on the bill, the price that we have been agreed on Saturday. Why should I pay the price due to their mistake??? Lagi kelakar si pemotong cermin kata owner kedai marah. Macamlah I tak tahu she is the owner haha. Macamlah I tak pernah tempah cermin dulu2. Kata si penerima tempahan gaji dia kena potong, dia rugi harga cermin, malah rugi dua biji limau juga haha.....I tak beli limau tu, jauh sekali nak minta...dah orang nak beri ;)))).

Lepas tu pi kedai ludah jilat kembali. FAHAM?? Macam ni...I have made a promise to myself not to go this shop any more since the sales girl called me something unacceptable in her language. Unfortunately my contractor has made a deal with them and I need to choose the tiles combination that suit my liking. Banyak fenin la....yang mana satu???

Light brown + dark brown


Light brown+dark grey


My contractor has suggested the two colors on the right. Light grey+dark grey


Balik rumah, I had these for lunch


No. No. No....definitely I can't finish it all at once. Menjadi dinner juga tau. Tu pun ada leftover lagi.

While surfing the internet, tiba-tiba ternampak Sofina@FashionValet. Klik klik hanya tinggal satu warna. Klik klik tetiba dah tiada huhuhu. Tiba2 mentol bersinar atas kapla. Cepat2 browse.......Klik klik tiba2 problem with Maybank2u. Klik klik tiba2....

Alhamdulillah......can't hardly wait...la la la

While updating this blog, tertengok hlive...terdengar lagu ada lirik Marry me...terlihat videoClip@SydneyHarbourBridge...Owh how I miss Australia....







Oklah nak tgk si sotong...walaupun haritu nyampah coz ada unsur tak bermoral ...terlanjur etc, tapi terakam dan terikut jugak siri ni....



2 comments: