Wednesday, November 9, 2016

Dah beri betis nak peha

I am not feeling well and having neck pain since sunday evening. So I decided to take a leave and rest today. Since I really need fresh air, so off I went for a brisk walking this morning. Later, I had brekky...nasi lomak+paru+sambal sotong.



Macam-macam I rancang nak buat. Tapi sedar2 terbaring di sofa 😅😅😅 until 11am.

Tiba-tiba I got messages from other unit. Kami dah setuju buat perubahan utk customer mereka, nak demand lebih pulak. Dah beri betis nak peha atau belanda minta tanah??? Tak sesuai apanyer. Itu standardkan. Unit lain, department lain ok je. Ikut je la apa yg kami tawarkan. Dah tak sesuai ikut selera ko, tak payah guna. Kami lagi suka, kurang beban. Kami pun terima je apa yg unit lain tawarkan. Terus mood hilang....konon nak rehat jadi stress.

This particular unit mmg selalu tak sedar diri. Dulu, mengata dan mengutuk apa yg kami tawarkan. Konon not up to their standard, so nak keluarkan dari pakej. Alih2 tak jadi kerana apa yg kami tawarkan antara asas dalam pakej mereka. Hah! Jilat ludah tu semula 😅😅😅😅.

Update 4.30pm:
As expected they stand with their decision in fact modify the document that I have prepared for their own sake. And that a bit different from what actually had happened previously. So, I discussed with the relevant committee in my unit, we decided to just stick with what we have suggested. We came out with two main justification. Take it or leave ot. And pls dont mess with us. And my noon just wasted because of them.

No comments:

Post a Comment