Friday, November 11, 2016

Food and Massage

Yup...the title is correct
Alkisahnya semalam I pi beli food


Haha tamak lauk kan
On my way back to my car terpandang kedai yg menawarkan khidmat reflexology and massage.


Since I am suffering from neck and back pain I just opted for shoulder massage and foot reflexology but ended up with body massage as well...easily got influence 😅😅😅. Oklah 1.5 hours...hari jumaat kan rehat pjg.

Balik ofis makan laju2, solat, minta my staff remind the boss and submit our customer's paperwork. Kalut pulak pi legal firm. Adoi byk term I x faham. Semoga dipermudahkan. But  I was surprised to hear that the other party expect to get the money on that day. Maka dalam hujan kalut I ke sana ke mari. Mengagau I transferred the money via maybank atm machine. Memang tak cukup lah...lari ke Bank Islam to withdraw my tbh saving...Lari semula ke maybank. Adoi cash deposit machine bukan boleh masuk sekaligus...Maksimum 100 keping kan. Jenuh dok masuk keluar duit....tukar 3 machine, traksaksi sampai 4...Apapun Alhamdulillah it was settled.




No comments:

Post a Comment