Sunday, May 29, 2016

Ubi rebus Ubi goreng

Iya buk...
Iya mbak...
Singkong dan sambal
Bukan singkong dan keju 😀😀


That was my breaky this morning while watching recorded korean series, I have a lover.....


Pagi ni memang agak liat nak bangun. Malam tadi I mengadap laptop menyediakan 1 minit mesyuarat, 2 laporan bengkel dan 1 catatan perbincangan dari 8.30pm-1.40am. Bila terpaksa boleh pulak stay up 😅😅😅.

Memang hari Sabtu yang memenatkan.
Around 11am off I went to monitor customers' presentation.
Then, I checked the condition of the venue for our coming visitors. The floor is dirty and I doubted when the staff stressed on that it has been cleaned by cleaner.
I checked the condition of other venue that has not been used for quite some time.
Then, I bought fattening food for lunch.


Pening dok membelek email mencari bahan-bahan.
Yg geramnya sekejap printer tak function.
Sekejap laptop hang.
Dalam proses penyediaan fail baru perasan ada mesyuarat yg tiada minit, ada bengkel yang tiada laporan.
😭😭😭 stresssssss
6 pm balik dan makan dan rehat.











No comments:

Post a Comment