Hari khamis lepas I ada mesyuarat bersama second boss.
Banyak benda nak buat ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜.
Ketika kami membuat pencarian staf secara rawak di internet
Terkesima pabila melihat ada maklumat seseorang tu 3 tahun berturut dpt anugerah.
Lagi terkesima pabila orang di sebelah I tergelak-gelak. Katanya...Biasalah tu...memang setiap tahun dapat anugerah....
I feel so small
Useless.....
I am NOT hungry for the reward, but how wish I can see my career development and progress from year to year....tapi hmmm....
Bila habis mesyuarat, maka membebellah dengan second boss. Banyak sangat kerja, tiada masa nak buat benda lain. Dia cadangkan untuk I ikut cara seseorang. Aku mmg kagum dgn orang tu. no matter how busy dia tetap buat banyak tugas lain. Projek sana sini. Customer ramai. Kerap dapat anugerah. Menurut boss dia ada orng kepercayaan. Maksudnya pandai delegate kerja. I tak boleh buat gitu, nanti org kata asyik dia yg kena. So aku cakap I kena pandai bahagi masalah. Tau apa boss kata???
"You kena tau cara komunikasi"
Ok saya setuju. Saya kena memperbaiki cara berkomunikasi dan talk nicely when asking a favor from someone, try to be calm and not easily show my hot temper whenever someone not doing something as I want it to be done, show my appreciation to all their hardwork etc....
No comments:
Post a Comment