Friday, June 24, 2011

Nasi goreng peria

After 5 days baru nak update blog kan. Aku bz lah, minggu ni nak pulun siapkan paper corrections. Actually, aku dah buat entry ni last weekend, tapi tak ter post pulak hehehe....bz lah kononnya ;)....Nanti2 lah aku baru balas komen ya and berkunjung balas ya. Macam banyak sangat komen n pengunjung kan :))....
Sedap jugak nasi goreng peria ni tau, tapi abaikanlah nasi berketul tuh hehehe. Sebagai student yg hidup di rantau orang patut bersyukur dapat makan NASI tau, and cerewet is a NO NO....;). Tapi aku memang tak fussy pasal food pun, janji sedap dan mengenyangkan :). Hidanglah apa sahaja, aku akan cuba makan kecuali lepat/lempeng ubi, keladi goreng dan kuey tiow goreng/sup hehehe....Tak tahu kenapa, memang aku tak boleh telan...

You all pernah buat nasi goreng peria????
I pun baru first time hahaha.....buat bila ntah, jap tengok tarikh gambar,...ha....3/6/2011.
Yelah nak perabihkan frozen peria n mixed vegies tuh hehhee. Campak-campak aje ......guna je perencah adabi hahaha. Kepok and papadom tu, guna microwave je....less than 1 minute, if not rentunglah :)))))))))..............

Then, 5 days after that I wanna clear the fridge, so I used leftover mushroom and fried rice paste to cook this mushroom fried rice.
Oklah nak sarapan, then nak baca artikel related to my paper. Lepas tu nak masak daging untuk potluck petang ni, kalau rajin/sempat boleh buat marble cheese brownies :)............

No comments:

Post a Comment