Tuesday, November 29, 2011

Padan muka aku

Semalam aku bebel pasal kawan aku kan and today aku dapat balasannya....
Serve me right lah kan!!!!!!

Tetiba hari ni, aku dapat cc email from my spv to our group coordinator.
Biar betul she mentioned that I will go to the conference without consulting me first.
Apa aku nak present nanti????
Satu projek tuh, as you know the paper has been was rejected twice...
and currently I am still struggling with another project...

I checked the info about the conference, the final date of early bird registration is this friday, the final date of abstract submission is by mid Dec, and the conference will be on end of Jan next year....Huish semputlah aku gamaknya this summer....

Kesian kat aku kan....
Nak pi serang my spv pasal tuh, sesilap dia serang aku coz dah seminggu keroje tak siap.
BERTABAHLAH...............
Memanglah bengang dia buat decision without discussing with me, tapi kalau aku layan je perasan ni...macam mana kerja nak siap.
Takpe takpe...harini kita pulun siapkan kerja, esok kita pi SERANGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!
Berani ke?????????

Ok ok get back to work....modify the drawing, run the program, and do the correction for my writing..........

No comments:

Post a Comment