Thursday, November 24, 2011

Sekali lagi huluran salamku ditolak...

Yelah jika tidak memenuhi ciri-ciri idaman si dia, tidak serasi bersama, macam mana nak diteruskan.

Maka tiadalah ikatan.....

Pisang berbuah dua kali :(............

Kenapalah aku tak berhati-hati ??????

Pengalaman pertama sepatutnya dijadikan ikhtibar....

Maka sekali lagi aku terpaksa melalui pengalaman pahit lagi perit ini......

Aku mula menghulurkan salam perkenalan pada minggu lepas iaitu pada 16/11/2011

dan pada hari Sabtu 19/11/11, aku menerima balasan ini....

Dear Miss R

TITLE: M...............
AUTHORS: Miss ......... et al

Thank you for your submission to Journal of P......
Unfortunately the content of your manuscript is not within the
scope of the journal. A copy of our aims and scope is available on the
journal web page for your information. Your paper has therefore been
withdrawn from consideration.

I would like to thank you for your interest in Journal of P..........................

Dan yang ini balasan emel dari spv saya setelah saya forward that email to her....

That's fine. Please try Journal of C.....and T...... or M.... letters.


Siapa yang tidak sedih ??????
Siapa yang mudah menerima hakikat ini, walhal artikel pertamanya diterbitkan dalam journal tersebut?

Mudah atau susah, kena terima juga dan perjuangan harus diteruskan ................

No comments:

Post a Comment