Thursday, December 14, 2017

Eh...tak produktif pulak...

Selasa brekky ni


Banana+dragon fruit+natural yogurt+raisin+walnut+chia seed.

Entah apa2 yg dibuat, barulah kalut nak handwashing and jemur kain.
Then pi kerja sangat lewatlah.
Bawa red n green grapes and cherry tomatoes as snack



Actually I got long list of things to do. Bila sampai ofis...dok tengok2 borang claim yg melibatkan department lain. Tapi tau2 pi keluar for lunch pulak 😅😅.

Ayam kicap+tumis kangkung+petai

Ah...parah...dah kenyang makan, migraine pulak. Keroje banyak tu....Dah malam jenguklah ofis kejap. Dah alang2 keluar singgah kedai cari epal takde pulak 😰.

For dinner I had salmon n mustard leaves soup


For wednesday...I had overnite oat for brekky, containing rolled oat, yogurt, milk, raisin n walnut


And these for snacks.


I got meeting with customers at 11am and I had these for lunch.



Then I got another meeting....Suddenly there was a confidential document leaking issue 😰😰😰. What a stressful and  exhausting day. Then I rushed to the bank to deposit cash to my account and to transfer payment to the contractor. Unfortunately my atm limit transfer is only RM1k. And as security and precaution purpose I do not want to increase the limit. Once back at office I just did the online transfer. Suddenly I felt so sleepy...I guess this was due to pulut which definitely high of starch.

Anyway for dinner I had these...


The leftover pulut, sambal bilis, omelete, petai, cherry tomatoes n japanese cucumber. Yummy....sedar-sedar eh dah habis 😂😂

Tiba-tiba teringin nak buat facial treatment. Muka dah teruk sangat...sunburn, jerawat batu dan pasir dan ada macam eczema 😰😰😰. Ni mesti coz jog till matahari naik n tangan n muka terkena fungus dari perabot semasa bersihkan perabot hatitu. Biasalah...cuci muka, scrub, memicit jerawat 😂😂, sapu lemon dan tomato....seksa you....pedih dan gatal...merah muka 😅😅😅 dan diakhiri dengan pemakaian mask....


No comments:

Post a Comment