Wednesday, October 26, 2011

Monday -summer, Tuesday-autumn, wednesday-winter

Three seasons in one week hehehe....Australia weather ;))

The highest temperature was 30.8 degrees on Monday, suddenly it was raining yesterday with 16 degrees temperature and suddenly this morning it fell to 12.6 degrees....

Harituh paneh bobona, pagi ni sojuk pulak.....terpaksa switched on my heater tuh....
Hish banyak complaint ek....redha dan bersyukurlah je la selagi kita boleh bernafaskan....

Nampaknya blog aku ni dah mula berabuk, tapi belum bersawanglah. Aku bz lah selain memang malas nak update blog....Hari Isnin kot, aku baca dalam blog Bidaria yang dia tengok cerita korea 49 days, so aku pun click link yang dia bagi. Baru first part from first episode, terus aku jatuh cinta dan tak boleh alihkan mata dah lepas tuh hehehe(tertipu pulak :P, sambil tu blog walking and cari artikel....selain pi toilet dan makanlah). Maka terus bersemangat tengok 7 episode in one go until 3am yesterday. In fact before pi uni, sempat khatam 1 episode. I stayed at uni until 9.45pm and reached home after 10pm. Nak cepat, so just buat srambled egg and letak je tomato and carrot. Lepas tu pepaham je la tak sabar2 tengok cerita tuh. Alih2 masa episode 10 part 3, my everywhere internet became nowhere internet.....geram betul la. Cuba bukak youtube kat my hp pun, ada connection error...what an unfortunate nite huhuhu. Sebab otak dah set nak rehat and tengok drama, maka aku tak boleh nak buat apa dah kecuali tido zzzzzzzzzzzzzzz.....................

2 comments:

  1. tu pasal akak dah malas nak tgk drama yg berepisod, sebab hidup jadi tak tenteram kalau terlepas satu2 episod...last yg akak mengila tgk drama marimar, citer philipine tu. Bila tgk tu dah dgn emosi semua pun tak tentu arah...hahaha....org kata kalau musim tak menentu mcm tu senang dpt demam kan, take care ye fai...:)

    ReplyDelete
  2. Tu la, saya mmg tau takut ketagih, but still degil nak tengok jugak...padanlah muka kan

    Memang kena jaga diri n jaga kesihatan kan. Lagi2 dalam tahap kritikal in my phd journey ;)).....

    ReplyDelete