Sunday, October 9, 2011

Alhamdulillah...

Bermulanya dari
......http://fairylilly-journey.blogspot.com/2011/07/my-work-and-my-lappy.html

dan seterusnya:

14 September 2011

Dear Miss R

TITLE: M...........
AUTHORS: Miss F... et al

We are happy to tell you that we have accepted your article for publication
in journal... as a paper.


In a few weeks' time, we will send you proofs to check, correct and return
to us.
...

dan kemudian

5 October 2011

Dear Miss R

Thank you for sending us the corrected proof of your paper. I will notify
you when your article is published online.



dan akhirnya :

8 October 2011

Dear Miss R

I am pleased to let you know that your paper has now been published online,
and is available at http://...............................................


Walau apa rintangannya dengan berkat:
doa dan restu ibu bapa;
D U I T = Doa Usaha Ikhlas dan Tawakal;
bantuan dan panduan dari spv;
sokongan rakan-rakan......

aku bersyukur dengan kurniaanMu Ya Allah.


My second paper published in journal with 3.6 Impact factor. Not to brag or show off but just to share my happiness with all of you, my friends :)......

Semoga nikmat ini membuatkan aku lebih bersemangat untuk meneruskan perjuanganku di sini. Jauhkanlah aku dari sikap malas dan lupa diri.....

Aku kehilangan barang yang bernilai RM1200, rupa-rupanya aku dapat rezeki yang lebih baik dan bernilai.
Alhamdulillah...

Just to share my experience.
Actually on 14 sept 2011, saya berniat nak buat sesuatu to my parents. Bila saya buka email pagi tu terus excited with the publisher decision. Ketika itu memang aku rasa sebak dan terharu sangat akan ganjaran Allah terhadap hambaNya yang baru sahaja berniat nak buat sesuatu yang baik pada ibubapanya. Baru berniat, belumpun buat lagi....

Semoga aku sentiasa berbuat baik pada ibubapaku dan bersyukur atas nikmatMu Ya Allah....


No comments:

Post a Comment