Tuesday, January 31, 2012

Melayu tiru Korea, Korea tiru Hindi...

Tadikan aku tengok drama Melayu, Gemersik Kalbu episod 17. Ada scene, yang Sufian tiba-tiba menjerit di dapur yang kononnya jarinya terputus. Maka dengan kalut Raihana mencari jari tersebut dicelah-celah sayur dan di dalam periuk.

Hmm....macam pernah ku lihat je scene itu. Tapi di mana ya ????

Opps........drama korea, Full House.....;))

Haritukan aku tengok drama Korea, Couple or Trouble @ http://www.dramaload.com/korean-drama-couple-or-trouble/watch-couple-or-trouble-episode-1-14284/

Kisah perempuan kaya yang angkuh, tiba-tiba hilang ingatan dan terpedaya untuk tinggal bersama dengan lelaki miskin yang menyara 3 orang anak saudaranya.

Sound familiar huh.....

Cuba ingat semula, cuba fikir drama atau filem yang kita pernah tengok masa kecil dulu...

Dapat?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yelah.....filem Hindi, tapi tak ingat tajuk..penat aku google. Patutlah tak jumpa, ingatkan heroin dia aishawarya...Dah 1 jam tetiba aku teringat heroin lain yg cantik jugak...hish2 susah betul nak muncul namanya.......yup yup.....Neelam.....
Maka...filem Hindi, iaitu Ek Ladka Ek Ladki




Psst..aku dah berjaya submit paper aku. Tapi sat ni, aku check email ....alamak....aku tak letak my phone and fax number@manuscript.....Hish banyak songe lah journal nih. Takpe esok aku aku edit and resubmit. Ya Allah, permudahkanlah perjalanan Phdku, lembutkan hati reviewer untuk menerima paper dan juga editor untuk terbitkan paper hambaMu ini....Amiin...........

Oklah nak tido...nite everyone...eh..dah pagilah..1.40am....zzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment