Thursday, January 5, 2012

Kerana dadah aku tersiksa.....

Siapa yang tidak tahu bahawa dadah itu perosak bangsa, musuh negara???????

Aku?

Ya.....Aku juga telah menjadi mangsanya...

Bagaimana aku boleh terjerumus ke lembah yang penuh penyiksaan ini ????

Aku....Aku benci....AKU BENCI DADAH !!!!!!!!!!!!!!!

Ya Allah, tunjukkan hambaMu ini jalan keluar.....

Aku tau... Aku sedar...

Aku bukan penagih dadah,
bukan juga keldai dadah, , inikan pula pengedar dadah, pemproses dadah...tidak sekali......

Tapi, aku....aku juga bukan pegawai anti dadah.....

Aku...aku....hanyalah PENGKAJI DADAH....:(

Ya, dadah untuk tujuan perubatan..terutamanya kanser....

Hish yang korang fikir yang bukan-bukan apahal :P....

Itu projek baru aku. I was so excited to start this new project today and have developed the model. Unfortunately for one whole day today I couldn't find any info about that drug molecule dimension neither from library-journal database nor from google...:(. How can I proceed with the model if I can't find that info????? I didn't know what else to do...I was stucked until 8.30pm tonight. Suddenly, it just pop up into my mind....why don't I just use the dimension of another material that has the similar structure and type of atoms as well as the number of atoms.......
Hmmm...can I do that ????? Owh...I need my spv !!!!!!!!

Hah! stress punya pasal sampai terpeod pulak....

Kalau still tak nampak jalannya, kena baliklah kan..kejar bas pukul 9.30pm. Sampai rumah...masak ini....
Ada serupa ini ?

dari entri yg lepas ini http://fairylilly-journey.blogspot.com/2011/04/cara-cara-nak-makan-free-seminggu.html

Namanya Sarimsakli Mantar, aku ambil resipi dari sini....Tapi aku tak ingat measurementnya selain pepandai ubah bahannya.

Bahan
2 genggam mushroom (10 biji)-hiris
1 biji cili hijau-hiris
1 tbsp minced garlic
3 tbsp tomato paste
1/2 cup milk
1/4 tbsp ground black pepper
salt
2 tbsp olive oil

Cara
1. Tumis garlic sampai naik bau.
2. masukkan hirisan cili hijau
3. masukkan tomato paste dan kacau perlahan hingga pecah minyak
4. masukkan mushroom
5. masukkan susu
6. bila mushroom hampir masak, masukkan garam n black pepper.
7. dah masak...angkat dan makan lah :P................

Seriously...rasanya sama macam di turkish restaurant tuh...mau order?????

No comments:

Post a Comment